2009-11-29

Ger dig skuldkänslor

Idag har jag haft en sån där äckligt produktiv dag så ni kommer att få komplex bara av att läsa om den. Jag har städat mitt rum, dammsugit som fan och lagt mig ner på golvet och gosat med dammtussarna bara för att förstå hur dom tänker, nej men jag la mig ner för att nå in under sängen. Jag passade på att skriva klart min engelskauppsats, plugga lite GEMU och läsa på lite om EU:s medlemsskapskrav innan vi åkte och advents-fikade hos min moster där jag var snäll mot mina söta kusiner. Efter det åkte mamma och jag handlade mat, och därefter till gymmet. Nej, jag tar inte illa upp om ni sitter och småfnissar åt tanken på mig gymmandes bland massa svettiga karlar.

Fan vad bra dag. Värd. Nu längtar jag efter att gå till skolan, för jag saknar mina vänner. Det är dessutom elva dagar sen jag tog baconfeber-vaccinet vilket betyder att jag klarat mig från biverkningar. Typ jätteskönt.

Gårdagen kan bajsa, tycker att man kan lämna kvar trista beteenden man hade i fjärde klass nu när man går i gymnasiet, men jag orkar inte bråka för det kommer inte hjälpa situationen. MoaLee är dock skönaste tjejen på länge.

DAGENS TIPS (reklam?) : Oatlys havremjölk med chokladsmak, smakar som välling med chokladsmak. Typ awesomeness! Är dessutom asbra för oss laktosintolleranta. Finns nu i små förpackningar som är lätta att ta med

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar