2009-11-18

Undertryckta aggressioner

Igår var jag i Göteborg och hälsade på Linn. Åkte tåg dit på morgonen, kom hem imorse, också by train. Går fett fort. Tre timmar till GBG med X2000. Inte illa. Det var asmysigt att träffa henne! Hon är så kul och bäst. Vi hann gå på stan lite och jag köpte ett jättefint linne på weekday som typ är genomskinligt och svart. Tufft.
Coolaste sidan som handlar om folks failures här i livet: http://www.fmylife.com/
Jag har ont i huvudet. Önskar att iprenmannen var här och gjorde allt bra igen. Jag har varit så sur idag. Sur på dig, din jävla apa. Fattar inte VAD DU HÅLLER PÅ MED!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH!!!

Dagens samtalsämne:
Det finns många kroppsvätskor. Elva stycken fick jag det till:
Bröstmjölk, blod, saliv, sarre, mens, flytningar, svett, snor, öronvax, diarré, kiss och tårar.
Det finns ju var också som man kan trycka ut om man har finnar. Och om man skär hål i kroppen finns ju lite vatten här och var och typ rinnigt underhudsfett.
Vilken är din favorit? Min är nog kiss, eller tårar. Dom är liksom renast.

Dagens ord: Stropp

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar