2010-02-14

Alla vadå dag?

Hittills har alla hjärtans dag lyckligtvis passerat obemärkt. Jag har spenderat dagen med diverse sysslor, som att lyssna på Owl City's Fireflies oavbrutet i en timme, inhandlat ett friskis & svettis-kort, ätit pastasallad, satt upp håret i en tofs, städat mitt rum, skrivit bokrecensionen på engelska. Nu ska jag kolla på Lorry och senare blir det en nattlig promenad med Sofia. Förra året spenderades den här dagen med Martin, då jag köpte ett par kalsonger med hjärtan på till honom. De enda pengarna som jag spenderat idag var på ett paket tuggummi. Det går framåt, skulle jag vilja säga.

I fredags var jag hos Matilda och hade FREDAGSMYYYYS. Det var mysigt. Vi lekte med människor över hela världen. Bokstavligen. Allt är möjligt på chatroulette. Vi åt även snusk tills vi storknade, men det är okej. Igår försökte jag förgäves att shoppa underkläder, död åt BHar säger jag bara, och senare åkte jag hem till Hanna som bor söder om ingenstans, i området skog,mörkervägen enmiljonåttiofyra. Det var dock stört mysigt och vi chatroullette:ade galet där med.

/inkzor

1 kommentar:

  1. http://www.kcrw.com/media-player/mediaPlayer2.html?type=video&id=mb100210st_vincent

    SvaraRadera