2010-02-08

Varje gång jag skriver en bloggtitel numera börjar jag alltid med att skriva något i stil med "snopp", sen raderar jag det

Jag är i behov av sömn. Ska gå och göra mig i ordning nu, välja kläder inför imorgon också. Just det, imorgon är det jeans-dag. Något jag, Alva och Sofia kommit på att vi ska ha varannan tisdag för att vi ska börja klä oss i jeans. Ingen av oss känner väl att det har något större syfte än att variera från strumpbyxorna någon gång. Haha.

Det har varit ljusare idag. Imorse när jag var på väg till skolan sken solen sisådär halv åtta på morgonen. Inte dåligt minsann. När jag kom hem igår runt fem sken den också. Det är så simpelt, men världen blir lättare.

Imorgon ska jag till vårdcentralen för tant doktor ska göra mig frisk så jag slipper snyta mig en gång i kvarten. Hoppas mamma håller mig i handen, det är läskigt på sjukhus och det luktar onaturligt. Ja, jag är seriös.

Dagens stavfel: I mon, som för imorn, alltså imorgon. I mon. Hur tänker man då? I månnn... Det låter ju till och med helt fel när man säger det. Och särskrivning på det. Tummen upp.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar