2010-02-07

TMNT

Jag är uppdaterarN^ idag men det får ni stå ut med.

(Klicka på bilden för att komma till musikvideon.. Ja, det är en länk. Tufft va?)

DOM ÄR AWESOME. OCH GRÖNA!! Texten äger din rumpa. Dom säger saker som "We're really hip!". Fattaru vad coola dom är?
Kommer ihåg att jag satt och kollade på den serien rätt hårt när jag var runt fem. Fattade inte riktigt grejen, men det var svinballt ändå. Dom hade häftiga prylar och sa roliga saker. Dom åt sånt här på pizza också:

NOM!
Tänk dig att köra ner fingret i den där burken och skopa upp fetaste högen på pekfingret och sen in i munnen. Tänk dig konsistensen som är kletig och luftig och ja, fluff. Vill ha.

Jag har upptäckt att jag inte längre kan säga ordet "smaka". Det låter snuskigt. Får jag smaka? UUuuhhuuhuh... jag säger NEJ, JAG VILL INTE och sätter stopp med min handflata tre centimeter från din nästipp.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar