2010-02-06

Ang. "Besökare"

Jag har försökt lägga till en app på bloggen via susnets HTML-tjänst. Dock så ploppar det upp en ruta varje gång jag går in min blogg som säger "Fel i den inklistrade susnet-koden. H�mta en ny fr�n http://susnet.se/tjanster".



Ser ni också den där rutan när ni går in på min blogg, som man sedan måste klicka ner tre gånger, eller är det bara jag?

Snälla, säg till (kommentera) om ni ser den också för då tar jag bort rutan och skiter i antalet besökare, som jag brukar göra.

Jag kan läsa på susnet på min inloggning hur många besökare jag har, men det visas inte på bloggen. Det står ju en text längst ner på sidan om man skrollar allra längst ner, men det står inga siffror.. Jag har försökt göra precis som det står i deras instruktioner men det verkar ju inte funka ändå. Bajs på susnet och dess moder.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Rutjävlen stör mig. Till och med nu när jag skulle kommentera dök den upp.

    SvaraRadera
  2. OCH när jag skulle skriva in kontrollordet OCH när jag kommenterat klart.

    SvaraRadera