2010-02-26

Att vara eller att icke vara

Affärsmän finns inte. Folk pratar om att hästar inte finns, men egentligen är det affärsmän som inte finns. De är en illusion, deras syfte att verka hotfulla och maskulina. Men de finns inte. Egentligen är dom alla morsgrisar som alla går hem efter jobbet till någon tjej, tar av sig kavajen och sätter på sig jeans för det är så mysigt och sen leker dom lite med ungarna och somnar. Egentligen är dom töntar. Jag lovar.

Vad som finns är toalettborstar. Jag lovar. Dom finns i skolan till och med, och dom är till för att användas när du skitit ner toaletterna. Inte gå därifrån och lämna ett konstverk av avföring efter dig, jag skiter i om det ser ut som en vacker blomma. Fyfan.

Ikväll ska jag till Sonia på filmkväll med sköna människor. AAAAJ vad jag har saknat henne! Ska bli så kul. Puss

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar