2010-02-10

Lätt purken, det är nog jag som är lätt purken. Men det är fan inte mitt fel.

Nu ringde glassbilen. Det ser jag som ett vårtecken. Lålålåååh.

Det är så fult med människor som somnar i sittande ställning. Jag förstår inte hur folk kan göra det, som en tjej jag såg nyss på bussen. Att bara liksom somna, utan att luta sig mot något, helt rakryggad, typ på tio minuter! Med en jävla nacke som gradvis sjunker... sjunkeeeer.... och AH VAD HÄNDER och så rycks den upp... men den sjunker igen, oh ja, den sjunker.. sjunker FAST NÄÄÄ!!! LURAD! Men hon är ju så trött så snaart åker den ner igen.
Jag kan fan inte slita bort min blick från sådana scenarion. Folk ser så jävla puckade ut. Får lust att gå fram och ba *DSH*, ge personen en fet smäll och skrika VAAAKNA IDIOT!!! Undrar hur personen skulle reagera. Något säger mig att den skulle bli lätt purken.

(Just nu känner jag för att ringa upp en viss människa, och sedan lägga på. Bara för att jag kan. Irritationen är gradvis ökande. Du är feg. Det är just sådant här i en relation som jag avskyr, ett jävla spel. Vi vet båda två att vi tycker om varandra så varför hålla på och dansa runt varandra bara för att bevisa att vi båda är envisa och har makt genom att när som helst bara lämna? Vem behöver envishet och makt när man har ömsesidigt gillande? Jag hatar stolthet!
Men det var du som började!! Eller rättare sagt, det var du som slutade! Och bara för att jag hakat på så tänker du säkert att "Amen dåå tänker inte jag göra något åt saken för hon tänker inte det.. Hon vill ju inte prata med mig". Vänta va? NO SHIT? Vill jag inte prata med någon som beter sig som en jävla våt ängsmark? Skit samma! Med en sådan attityd kommer du inte komma någonstans här i livet ändå. Jävla idiot!! SJUKT MYCKET IDIOT!!!
Ibland hatar jag att jag känner dig så väl.)

Det känns som att du inte bryr dig om mig. Jag sa ju åt dig att aldrig sluta bry dig.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar