2010-02-23

SLÖA UNGDOMAR

Jag har tänkt på att när min mor säger att hon ska sminka sig så säger hon "måla sig". Att måla sig. Det är ju det man gör. Jag tycker det låter fint. Har till och med fått en helt ny innebörd nu när L'Oréal kommit med en roll on-foundation som man rollar på huden, som att måla en jävla vägg. Stört när man tänker på det.

Alla är hemma och sjuka. Min idrottslärare är också hemma, han är tydligen magsjuk. Gott. Mmmmmmmh.. För att komma till saken, jag har alltså slutat nu. Funderar på att dra in till stan och köpa kläder. Sen har jag kör. Kanske. Om jag orkar. Jag var där igår, känns halvkul att dra dit igen. Men jag är inte taggad på att åka hem så vadfan ska man göra!?!?! Bajs på att folk är klena och oengagerade.


Titta, en bild på min tröja. Jag kan hålla vad jag lovar ändå.

/inkzor

1 kommentar:

  1. finfinfin tröja!!

    och väldigt klockren parallell med måla+roll on foundation :D

    SvaraRadera