2010-02-11

Urholkat med ihållande tristess

Känner mig helt värdelös idag. Det mesta är rätt värdelöst. Värdo. Kläderna sitter fel, vilket suger eftersom mitt hår bestämt sig för att se helt perfekt ut. Håller på att skriva en engelsk bokrecension på boken "Of Mice and Men" och jag stavar bara fel hela tiden, på helt onödiga ord. Ja, det är en sådan dag. Jag kan ändå inte koncentrera mig eftersom jag sitter vid en dator som är precis vid skrivaren och folk kommer ständigt och hämtar en massa papper. JAAAA!!
Ni vet en sån dag när man bra häller ut alla kläder på golvet för att man inte hittar något att ha på sig. Man är så jävla förbannad att man bara inte bryr sig och nu har jag en hög med strumpbyxor som jag måste städa upp när jag kommer hem och det gör mig bara ännu mer förbannad.

Jag åt i alla fall en bra frukost. Gör saker lite mer okej... och.. jag lever.. ja.

MEN JAG SKA GÅ FÖRLÅT FÖR URHOLKAT INLÄGG MED IHÅLLANDE TRISTESS.



/inkzor

1 kommentar: