2010-02-27

Livet är så mycket kortare än döden

Jag har tydligen inte berättat för mina vänner att jag ska till Teneriffa imorgon. Varje gång jag nämner det i någons närvaro får jag DOM HÄR STORA ÖGONEN och ett "VAAAaaaaa??". Har varit så säker på att jag berättat det för folk.

Ska jag berätta en hemlis?

Jag vill inte åka. Jag skulle vilja vara hemma i en vecka med hela huset för mig själv. Ta igen allt jag behöver ta igen och kunna slappna av på riktigt. Det finns inte någonstans jag slappnar av så bra som hemma när man inte behöver göra något. Då känner jag mig bekväm. Jag antar att jag är bortskämd, men DU kan väl dra till Teneriffiffiffyyyyfaaafiffi om du vill.

Har varit på friskis och gymmat med mor. Det var väldigt skönt. Jag var så förbannad, tror det hjälpte att springa ur mig ilska på löpbandet. Nu ska jag duscha. Sen packa. Sen plugga för jag har ingen lust att ta med mig massa skitplugg till Teneriffa.

Jag är fortfarande arg. Arg. Åååh. Du förstör bara: låt mig vara.

Bild från igår hos Sonia, snodd från Sandra. Fett kul kväll.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar