2010-10-23

And a hahaha, and a hohoho

Det gick bra på teatern. Vi hade en vikarie som var mycket bättre än vår ordinarie lärare, haha. Soft. Vi gick dock runt i rummet, fast bara i typ 10 minuter istället för en hel lektion. På bussen hem åt jag en yoghurt. Har börjat äta såna där småförpackningar med yoghurt, utan sked. Häller i mig dom. Blir lite problematiskt i slutet dock då man inte kan hälla ner sista geggan och antingen får använda fingret, eller sin extremt långa och fräscha tunga för att fiska upp det sista. Det ser inbjudande ut ska jag lova.

Åh det var en artikel i DN idag om smileys, där =P-smileyn tolkades som "skadeglad". SÅ HIMLA RÄTT! Folk fattar ju inte, p-smileyn är inget man trycker in när man drar ett skämt. Det är ren och skär dryghet.

Snart kommer Alva och Sofia hit, som senare förhoppningsvis joinas av Linnea. Alva och jag ska äta, svänger väl ihop någon pasta och sallad, och utöver det så blir det väl prat och garv som vanligt. Älskar att garv = som vanligt.

Följ min blogg med bloglovin

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar