2010-10-23

Vänner på S fyller år

Lite sent, men GRATTIS SOFIA!! Fina vännen, äntligen. Som vi har längtat. Hon fyller 18 idag, igår blir det väl om man måste vara petig men jag har inte gått och lagt mig än alltså är det fortfarande samma dag i min värld. Alva bakade den godaste tårtan någonsin som vi alla lyckliga, oerfarna fick ta del av i Sofias sällskap. Chokladglasyr och banan, med mera, inuti. Jisses. Just nu är väl Sofia på krogen och dricker öl kan jag tänka mig. Hoppas hon gör det bra, gör det hårt.


Och GRATTIS SARA!! Din underbara tönt! Hon fyller då år på riktiga idag, alltså lite mer imorgon tycker jag. Ska inte krångla till det här för mycket nu, herreguwd. Imorgon blir det untz untz untz och jag hoppas att dagen blir lika ansvarsfull fast fri som myndighet innebär.

Fan vad jag hatar att alla bara blir 18 (blir 18 sommaren 2012, vem vet om man ens lever då liksom). Fast jag var ju faktiskt inne på en klubb ikväll och kände mig jättebusig för att jag inte hade åldern inne. FUCK THE SYSTEM YEEAAAH! Det gick jättebra att spela fyi, det var väldigt väldigt roligt och Moa är så himla himla bra. The Terminal var skitduktiga också, trevliga pojkar det där. Trots att de använder tjejdeodorant allihopa! Tydligen luktar de godare och är inte lika påträngande. Ack, vad man kommer varandra in på livet när man gigar ihop. Jag fryser så jädra mycket just nu och jag är trött på det. Redan. Way to go, 6 månader kvar av kyla. Säng ja, så var det.

Dagens ord:
Ba. Ja ba, du ba, vi ba. Det tar över vårat talspråk, men nåde den som börjar använda det i skrivandet. Observera att det är skillnad på att chat-skriva och att skriva böcker/formella texter/uppsatser/ni hajjar.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. tack inky! <3
    måste dock påpeka att deodorant för män (snarare killar) luktar godast och att alla bör använda det!

    SvaraRadera
  2. hahhahah bilden <3 tack! om två år tar jag med dig ut och röjer

    /sarrraaa

    SvaraRadera