2010-10-21

Kitteh sends his regards


Jag kommer ihåg när du frågade mig vad jag hört att folk sagt om de pratat skit om dig. Jag svarade ärligt att de inte gjorde det. Sedan frågade jag dig vad folk sa om mig, och då svarade du det där vanliga. Att jag skrämmer folk för att jag är så säker på mig själv och att de tycker att jag är en falsk besserwisser. Jag frågade vilka som sagt det, och du svarade att ingen sagt det men det var vad du kunde tänka dig att de sa.
Det var fett onödigt sagt av dig. Det var ett tag sen, jag vet, och jag är inte långsynt, men det var fortfarande otroligt onödigt.

Dagens skämt:
Jag dammsög nyss... Det sög. Heehehehehehihihheheh.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. What? Den som sa det måste ju vara pantad och avundsjuk. Du är bäst. Du är så smart och fin och bara en helt fantastisk människa. Den personen borde istället vara glad över att ha dig i ditt liv och inte förolämpa dig sådär.

    Skit i honom/henne, det är bara skitsnack. <3

    SvaraRadera