2010-10-20

Runt runt runt upp ner sidled runt

Det känns inte riktigt bra. Är stressad. Har fortfarande tappabortnycklar-ångest någonstans, och känslan av att jag har en massa saker att göra även om jag skrivit upp precis vad det är jag ska göra. Har till och med gjort ett schema för morgondagen mellan nio och tolv, då det till exempel står att jag ska dammsuga och måla mina naglar mellan halv elva och elva. Otroligt bra. Jag är ju ledig imorgon, naturkunskapen är inställd och det är min enda lektion på torsdagar, så det är därför jag egentligen kan hoppa runt som en gök med senap i röva. Fast jag gör ett schema istället. Det lugnar, men det stressar också för jag ser att det är saker jag ska hinna med. Som baken, delat alltså. Mina axlar åker upp när jag är stressad, det är kul att tvångs-slappna av för jag känner verkligen skillnad. Lilla i-lands barnet. Naw.

Dagens ord: Inferno. Helvetet alltså. Det låter så latinskt och fint.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Hej underbara du! Det var ett tag sen..ville bara säga att jag saknar dig. Väldigt mycket.
    pussar <3<3

    SvaraRadera
  2. Hej finis! Jaa, för lång tid. Jag saknar dig med vännen min, vi tar en fika snart ja? Pusspuss <3

    SvaraRadera