2010-10-14

Spelar lite dota.

Jag borde arbeta som event-manager eller vad det nu heter. Det enda jag gör är ju att fixa saker. Det är topptopptopp!

Jag gillar inte att det blir grönt när man är mitt uppe i att gå mot rött. Visst är det snopet när man mitt uppe i sitt vardagsrebellande blir avbruten?

Förresten så var gårdagens människa tjejen som cyklade förbi mig och Jonas på stan igår. Hon cyklade förbi visslandes på någon finurlig melodi. Får man vara så bra att man cyklar och visslar samtidigt?

Jag ska strax in till stan och träffa Sonia. Vi ska shoppa och fluffa runt på stan mellan ett och sex. Jag vill köpa en ryggborste. Jag har velat ha en så himla länge nu. De är ju underbara redskap, helt klart, bästa redskapet sedan människan uppfann kniven. Klockan sex börjar allvaret, det är möte på Pustegränd.. Määäh, det kommer att bli mys att träffa folk från Brysselresan igen!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar