2010-10-25

HEhehehe

Jag chattar med min mamma på facebook. Det är kul. Hon gjorde precis en ; )-smiley. Gulle. Såg nyss på ett inslag med henne på rapport. Kul att man är van vid att se sin mor på TV.

De här bilderna tog jag idag på busshållplatsen utanför skolan. Oredigerade och allt. Människorna på bilden är mycket finare i verkligheten. De heter William, Daniela, August och Ruben. Enligt bildordning. Fattas bara Edwin (Eddvin, hehehehehe), så har vi hela SceMu-gruppen som jag umgås med hela dagarna nu på temaveckan. Vi har skrivit en jättebra discolåt tillsammans till melodifestivalen som är nu på torsdag. Kom och kolla! Det är ett skådespel alltihop så det är alltså inte seriöst. Biljetterna kostar 60:- riksdaler, säg till mig så bokar jag.




(Om du lägger upp den här bilden säger de säkert att "Det där är nog skolans starkaste kille.")



/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar