2010-10-21

Imma bird daba dee

Jag satt nyss på mina händer för att jag fryser så. Så kom jag på att jag inte kunde skriva. Synd. Jonas och jag diskuterade vilka fåglar vi var, apropå något. Började med att Jonas sa att jag var en fågel, så länkade jag honom Notebook-klippet, och ba JAAAA HAHA, så tänkte vi på vilka fåglar vi skulle vara. Jag tyckte att han skulle vara en gräsand, för dom är så fina. Huvudet glittrar grönt i solen. Vene om Jonas huvud gör det, men får väl raka av honom håret och se efter någon gång. Han tyckte jag var en svan. Så pratade vi om att vi inte hängt på ett tag nu.

Jonas:
fick väl någon sån där
"åh men det skulle vara mys att träffa henne"!
menne

Ingrid:
samtidigt som jag fick en sån däringa "åh jag skulle jättegärna träffa honom"

Jonas:
ååh lär ju spela in en film om två individer
lär heta
"Gräsanden och Svanen"

Ingrid:
och sen ett hjärta efter

Jonas:
"En historia som präglas av starka viljor, samt hårda scheman"
"Vad skulle du göra om du aldrig hade tid att träffa människan du inte sett på väldigt länge"
äsch
jag venne
jag orkade inte avsluta
pressen blev för stor

"Film inställd pågrund av för hårt schema samt allmän press på en av skådespelarna."

Ingrid:
HAHA <3


Du är fin, bror

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar