2010-10-26

Mitt sinne väljer alltså att gestalta gråa gubbar av lera

Åh. Sov i en halvtimme, mellan halv fem och fem. Så välbehövligt.

Drömde jättekonstigt inatt. Jag och mamma bodde i ett stort, jätteläskigt hus. I källaren hittade vi ett flygande stim av långa gubbar av grå lera som typ flög omkring och formade ett klot. Lemmarna liksom flög med i vinden, som spöken. Tänk dementorer (Harry Potter referens woho, första i min blogg tror jag.) fast av lera. Vi visste att de var farliga, mamma vågade inte ta död på den så jag knockade skiten ur några och tryckte ihop all lera till en liten påse. Då började liksom leran röra på sig och expandera igen till sådana där gubbar och jag fick panik och vaknade. Och juste, shit, ursäkta mina awesome paintskillz.

De är ju jätteläskiga vadfan.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar