2010-10-26

Nej


Jag har fått någon röv-popup-skit på min dator. Jag blir förbannad. Jag är trött. Borde springa men är trött. Skulle skriva något här men sen glömde jag bort. Kanske ska dricka varm choklad, eller te, ännu bättre. Dagen har varit.. Kan gestalta hur intressant min tillvaro är just nu genom en lista:

Dagens bra: Skjuts till busshållplatsen på morgonen, och sedan kvinnan som visslade till Beat It som busschauffören spelade. Hon visslade med en ton. Hela tiden.
Dagens dåligt: Stela axlar, trötthet, genrepet. Vi måste öva imorgon.
Dagens mat: Rotfruktsgratäng i skolan. Sönderkokta potatisar och morötter blandat med grädde i en enda röra. Sucksuck.
Dagens vill-ha: FEST. Kan nåågon langa en fest för att liva upp stämningen lite eller måste jag göra det också? Halloweenfest, hallååå? Ringer en klocka kanske?
Dagens person: Ingen. Jag umgås inte för tillfället.
Dagens ord: Daska. Att daska någon på röven, t. ex.

/inkzor

1 kommentar: