2010-10-18

Sjungande änglakör


Har haft en helt underbar morgon. Vaknade halv nio, en kvart innan mitt alarm gick av. Steg upp, drack blåbärssoppa, stack ut och sprang en ny runda genom skogen i en halvtimme, tittade igenom alla fina bilder som Victor lagt upp på facebook (kolla de senaste bilderna på mig så kommer man in på albumet) och alla fina kommentarer som folk skriver, sedan duschade jag jättelänge, åt asgod frukost och läste tidningen och nu har jag borstat tänderna och ska dra om 10 minuter! 3 timmarsmorgon alltså, kan inte bli bättre. Älskar att jag börjar halv ett på måndagar, fett sympatiskt schema. Den här dagen kommer bli bra, och om det inte blir bra så skiter jag i allt och drar hem och bäddar ner mig i min underbara säng med min hund eller något. Ser ut som att jag inte kommer behöva göra det ikväll dock. Mih.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar