2010-10-20

En dröm föds och dör

Har tappat mina nycklar. Dessa nycklar alltså. Borde kedja fast dom kring min handled. La dem på min kofta som låg på golvet i en av raderna i aulan i skolan. Tänkte att man kanske skulle gett dom till någon, men tyckte det kändes onödigt för koftan låg under Elinas ben. Gick upp på scenen och sjöng (vi hade ensembleuppspel), kom tillbaka och fann att nycklarna var borta. VADFAN. Det är max 5 minuter det rör sig om, folks. Letade febrilt när alla gått ut mellan gradängerna men de var inte där. Förstår verkligen inte grejen. Det står liksom Ingrid på dom, på en nyckelring som är gjord av en bit trä. Hoppas att de ligger där och väntar på mig i repan imorgon.

Ungar som äter ostbågar är så himla söta. Satt en liten kille på bussen idag som gnagde på några, han var väl två år kanske. Liksom säkert 5 tuggor för varje båge och ett eftertänksamt sugande på varje tugga. Söööööt.

Ååh, Josefina frågade om jag ville dra med till Berlin den 27-29 oktober. 3000 riksdaler lär det kosta. SNÄLLA NÅN. Jag får studiebidraget 30:e, kanske kan charma mina föräldrar. Men vänta, jag har ju scemu-uppspel då. Undrar om jag ska dra ändå. Nej det går inte. FAN....
JO! Nu messade hon och sa att hon sagt fel datum, det ska vara på samma dagar fast på lovet, alltså 3:e-5:e! And were back in business.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar