2010-10-19

Jag bugar gärna för er

Skrev just en låt. I en helt annan ordning än jag brukar. Jag fick en refräng på hjärnan, tog ut den, skrev musik till en vers och nu ligger den där och verserna väntar på sin text. Så himla bra. Jag blev nöjd. Jag måste bilda ett band. Funkar inte no more. Måste tonsätta min musik, och gärna utveckla musik med andra. Vilka är på?
Eller en a capella grupp!!!!11 Alltså a capella är ju så sjukt fett. Riltons vänner, t. ex, är så himla bra. De besökte min skola en gång, när jag gick på Nacka Musikklasser. De var så proffsiga, det behöver inte vara svårare än såhär:



Dagens ord: Kontroll. Aaah. Gillar kontroll. Tror jag ska skriva lite saker i min kalender och känna hur jag greppar tag om mitt liv igen. Det är nog så att jag känner mig lost när jag inte vet var jag har folk. Har spenderat pengar som ett jädra rikspatrask också, på onödiga saker som fika. Kontroll är inte min grej när jag sovit dåligt. Släpper på allt totalt. Sov lite nyss, mellan fem och halv sju. Rolig tid att sova på, kommer gå jättebra att somna ikväll. Mums.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar