2010-10-14

Ni får alltså gärna kommentera det här inlägget och ge förslag, ni vet

Alltså jag har typ inget att göra längre. Gick med i nackas bibliotek nu, så läser gör jag ju. Jag har inga läxor, men det kommer väl. Sprang gjorde jag igår. Jag har ju teatern, sången, gitarren och grön ungdom så jag kan inte riktigt ha mer att göra liksom som projekt men vad kan man göra som är roligt på dagarna? Som hobby?
Odla potatis?
"Du har ju redan fem vardera på fötterna."
Höhö. Jag älskar dagis-skämt.

Jag ska börja sticka igen. Museum kan man alltid gå på. Cosmonova liksom. I helgen vill jag gå på stockholms chokladfestival, eller kanske historiska museet för där skulle det vara någon slags eko-grej going on. Får bli på söndag. Söndag känns som en musée dag.

/inkzor

5 kommentarer:

  1. Geochaching!

    /David

    SvaraRadera
  2. Ta å bajsa lite oftare! Det är lugnande och fet fridfullt!

    SvaraRadera
  3. hitta en bra plats och sätt dig där, helst utomhus.

    SvaraRadera