2010-10-31

Don't call my name don't call my name, Leonardo


Varför vill den här snubben lägga till mig på facebook? Han heter Leonardo och kommer från Venezuela, men är anställd av elite model management i NY där han just nu bor på manhattan. Bilden ovan är en av hans profilbilder. Känner mig lite kluven. Så jag skickade ett meddelande till honom (och ja, jag har fortfarande fb på franska):

Ingrid Malmén 31 octobre, à 12:47:
You wanted to add me, do I know you?

Leonardo Corredor 31 octobre, à 12:51:
accept me !

Ingrid Malmén 31 octobre, à 12:52:
why? haha

Leonardo Corredor 31 octobre, à 12:53:
because Im LEONARDO CORREDOR so


Eeeeh... Jaha. Där ser man. Om man skriver in Leonardo på google kommer han inte upp i alternativen, men däremot om man skriver Leonardo C så kommer han upp som andra alternativet. Känd snubbe.. w/e, drygfan.

Ingrid Malmén 31 octobre, à 12:59
Good for you.

Leonardo Corredor 31 octobre, à 13:00
ACCEPT ME INGRID

Nej.

/inkzor

3 kommentarer:

  1. Bra Ingrid. SÄG NEJ!!!

    SvaraRadera
  2. HAHAH å gud va kul!

    SvaraRadera
  3. jag vill ha en gilla-knapp!!!!

    LOL
    hur hittar han dig sådär random?!

    SvaraRadera