2010-11-29

Day 12 – What’s in your bag

Den väskan jag använder just nu är ryggsäcken. I min fjällräven ryms hela världen. Alltså;
  • Pennskrin
  • Plånbok
  • Min svarta, fina kalender
  • Nycklar
  • Busskort
  • Den lilla sminkväskan
  • Näsdukar
  • En gul ballong (man vet aldrig när det plötsligt blir fekke)
  • Hårnålar, hårspännen, tofsar
  • Öronproppar (estet ni vet)
  • Mitt underbara läppbalsam från Eucerin
  • Hårborste
  • Dostojevskijs Brott och straff
  • Busstabell
  • Fickkniv (why so hardcore?)
  • Mitt lilla 112-kit som innehåller ipren, voltaren, plåster, allergitabletter, nässpray, tampong, tabletter som stoppar akut diarré...................................... Hell yeah
  • En klädnypa.. Tydligen
  • En sån där klistrig sak som man rullar på kläder för att få bort ludd
  • Ett par gamla äckliga vantar
  • Deodorant
  • Ett par strumpor (alltså??)
  • Sex stycken "Mordernisera Sverige!"-pins från miljöpartiet
  • Ett papper på en monolog från teatern, om alkoholism
BRA VAA? Jag har inte tid med sånt här egentligen, jag måste studera.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar