2010-11-11

Oh lookie

I know you love dem lists..

Dagens bra: MoaLees tuggummin (stimorol ice, ska inhandlas inom kort)
Dagens dåligt: Morgon, alternativt naturkunskap
Dagens citat: (Detta sades i Berlin)
"Men du är ju helt sjuk i huvudet!", sa jag upprört efter att Josefina sagt något i sann bärsknullar-anda.
"Jag vet, men vad fan ska jag göra?", sa hon då helt sonika och fortsatte med sin syssla.
Dagens random: Blev inbjuden att representera min klass i ett möte med lärare från Tanums Gymnasium (ligger utanför Gbg), andra elever i tvåan och trean plus vår rektor som handlade om Rytmus arbete med normer. Blev en intressant diskussion.
Dagens roliga: Mail
Dagens kläder: Mina nya, svarta byxor som ger mig en blöjrumpa eftersom de är för stora, långkalsonger under dessa, diverse mössor på huvudet, ett linne som har på tok för djup urringning och en jädra grå kofta som tillsammans med långkalsongerna fick mig att bli en rödmosig och svettig prick.
Dagens konstaterande: Jag mår mycket bättre när papper ligger i ordnade, raka högar.
Dagens mat: Hackad spenat, morötter skivade med potatisskalare, laktosfri matgrädde, pesto, salt och peppar = awesome röra jag gjorde och åt med falafel till middag.
Dagens bild:

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar