2010-11-02

Grekiska hav är blå som Ajax glas triple action

Att damma är källan till den sanna glädjen, tänker jag för mig själv nu när jag håller på att städa mitt rum. Jag ska dricka välling snart. Jag drack välling för första gången sedan jag var barn i förrgår och det var så mycket nostalgi över det att det nästan inte blev det på något konstigt sätt. Min mentalitet blev dennes av mitt treåriga flickhuvud och jag befann mig uppkrupen i våningsängens nedre plan i mitt och Joels rum på Kummelnäs Gård, och det var helt självklart. Först ska jag städa klart bara. Planerar att vara uppe till ett och titta på värdelösa TV-program, eller sätta på Juno som jag kan somna till i min säng.

Det finns inget du och jag, men jag saknar det som är vi.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar