2010-11-24

Såndär dag som också tar slut


Hela dagen fylld av skola. Hela kvällen fylld av naturkunskap, men MoaLee's och min uppsats är ungefär klar nu. Tillräckligt klar. Jag har ont i mina magmuskler eftersom jag fucking tränade på friskis med mor och det kommer jag få sota för imorgon. Fan för peppade friskisledare som får en att tagga ashårt och stå i plankan lite för länge för ens bästa medan man svär åt det äckliga golvet eftersom man av någon anledning blir redigt förbannad på det. Kanske för att man inte vill erkänna hur otränad man är. Typ. Jag ska ju fan upp halv sju, varför är jag vakeeen aaah.

Underbart mantra:
Framtiden kan bli bättre än nuet,
och jag har makten att förverkliga det.

Dagens ord: Typsära. Typ såhär'a. Vad är grejen med att det läggs in överallt numera?

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar