2010-11-16

Just nu

(bilden är en länk)

Jag skriver uppsats i naturkunskapen om vilka förnybara energikällor som Kina ska satsa på, och faktumet är att deras energikällor består till 70% av kolförbränning. Equador tar betalt för att inte använda sin olja. Jag sitter här och gråter för jag har precis sett programmet som jag länkar till ovan, som min kära mor för övrigt är programleare i. Jag gråter för människorna, för mig och deras och jordens framtid, för bristen på kunskap och insikten om att jag inte kan göra något åt det. Det här händer redan och Kina kan inte minska sin kolförbränning för det är för fattigt och världens ledare kan inte komma överens.
Jag har inte ens gjort något från början, bara slussats in i det här samhället. Nu är det jag, mina vänner på grön ungdom, och ja alla unga innovatörer, revoltärer och visionärer världen över som ska fixa det här. Mm bra tack fan.
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar