2010-11-19

Kommerciellt dravel!

Pappa och jag har kollat på idol. Han tycker juryn var för mjäkiga.
Pappa: "Har de druckit mjölk eller vadå!?"

Skriver på ett brev till min vän Maja som nu bor i Bosnien Hercegovina. Jag saknar henne. Sist vi sågs var det i somras, när hon kom till huset vi hyrde på Rossö. Det förra brevet kom inte fram, men jag hoppas det gör det nu. Önskar mig brevpapper med rosor på i julklapp. Haha. Men brev är fina. Personligare än e-mail, mer genomtänkta än telefonkonversationer. En liten present av tankar.
Söt Maja med godis i hand. Fan vad vi åt godis dom dagarna, haha. Säkert ett kilo var.

Vet någon vad grejen är med att män spänner käkmusklerna i filmer när de känner sig spända/stressade/koncentrerade? Så jävla ful grej... Yeeah hardcoore du har starka käkmuskleeeerrrrr..!!111 Eller? Vet någon vad detta ticks kommer ifrån?

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar