2010-11-12

Hejdåhälsning

Idag åker jag till Grönt Forum i Lund med andra grönisar. Typ som en konferens med massa föreläsare för gröna unga över hela Sverige. Hela Sverige liksom, ska bli skitkul! Just nu känns det inte direkt som jag pallar men jag ska dricka te och sen plugga + ta det lugnt på tåget, och då kommer jag vara topp igen. Jonas tycker att jag är te-beroende. I say fu. Ser väldigt mycket fram emot att spendera tid hemma sedan. Jag har tydligen typ 25% anmäld frånvaro i skolan (ingen oanmäld). Jag hånler lite för mig själv eftersom jag inte ligger efter i något ämne, snarare före. Fuck the system yeeaah brute mafacka.

En liten hejdåhälsning kanske är på sin plats? Jag älskar det här förfan. Lägg märke till den underbara huvudkoreografin i slutet då de sjunger "å leka med oss.. å leka med oss.." Kääärleeek!!11



Dagens ord: Eller nåt. Som Josefina så klokt påpekade i Berlin så blir det som att allt man säger bara tappar sin kraft och förmåga att bli taget på allvar när man säger "eller nåt" efter. "DÖDA ALLA JÄDRA MÖGELANGRIPNA CITRONFJÄRILSLARVER!!!11... eller nåt..". Jag gillar det lite.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar