2010-08-09

After the curtains


Det är underbart när man vaknar till att få en utskällning av sin mor. Fint. Har kommit på att jag alltid skriver mor, aldrig mamma. Säger dock alltid mamma och aldrig mor. Om ni förstår. Vi förstår inte varandra hon och jag. För hon tycker att jag gör fel men jag tycker att hon gör fel. fast nu kom vi fram till att vi båda gjorde fel. Vad gör man då liksom?

"Jahaja. Ja jag är ledsen antar jag."
"Ja, jag är väl det med."
"Jo."
"Mm."

Tänk om typ Israel-Palestina kunde köra den. Najs.

Gårdagen var fin också, spenderades med att gunga på gungor i sturebys lekpark med fina vänner. Fan vad jag garvade hårt rätt ofta. Ikväll blir det Tingsek. Nu blir det fika med Krusefin och Emilia i slussen klockan två.

Dagens ord: Avkom. För att Jonas tycker att det är så det heter när man dör.



/inkzor

1 kommentar: