2010-08-22

Nu är det 10 timmar kvar tills jag är i skolan igen

Har packat ryggsäcken. Det enda jag saknar nu är mina nycklar. Vet inte var dom är. Ofta man tappar bort nyklarna hemma hos sig själv liksom. Redan. Tydligen. Vad ska man ha på sig imorgon då? Sätta stilen för tvåan? Köpte en svart maxikjol, eller vadfandetheter, idag på monki. Den kanske man ska ta. Eller inte. Mjöööl. Apropå mjöl fick jag amerikanska pannkakor med blåbär i till lunch idag. Mömsiiigt. Sen satte jag äntligen upp en massa inramade bilder på min vägg och det blev SÅ FINT! Är så stört nöjd. Smålycka. Sen åkte jag in till stan och träffade Jonas, köpte kjolen, åkte hem till mig, vi åkte och badade, åt middag, och den sista sommarlovsdagen har nu digi-utvecklats till den sista sommarlovskvällen.

Gotisk bild tagen med min webbkamera i svartvitt. Det är det bästa jag kan langa just nu i alla fall.. Haha fyfan vad läskigt det ser ut.

Och nu hittade jag mina nycklar. Det här kanske löser sig?

Dagens ord: Bullshit. För att det är bra.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar