2010-08-27

I'm on a boat

Nu känner jag såhär efter en fet middag med chokladtårta på toppen av allt:
mätt trött och allmänt ääääääääääähhhh

Har ni hört att de funderar på att lägga till ett fett kryssningsfartyg i Ropsten som är för gammalt för att åka runt på sjön, men som de ska göra om till studentbostäder? För att lösa bristen på studentlägenheter liksom. De ska förse hytterna med elektricitet, värme och internet. Det blir ca 700 nya lägenheter. (Och så får båten punka och alla dör) Nejmen jag tycker det låter asroligt och framför allt väldigt smart. Kreativ lösning liksom, MVG.

Imorgon drar jag ut på bröllop på en herrgård som jag inte kommer ihåg just nu. Vi ska bo där natten mellan lördag och söndag för att ordentligt kunna fira att min kusin Karin gifter sig med sin brittiske man Nathan. Woop woop.

Hehehheeheheheh funneeehhh:

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar