2010-08-19

"What do YOU want!? ... God dammit, what you WANT?"

Idag, som alla dagar, är det en dag då jag får göra det som jag vill. Endast när jag gör det jag egentligen vill, mår jag bra. Därför ska jag nu på Grön Ungdom-möte med Sonia, och sen kanske jag åker hem och lägger mig under mitt täcke en stund. Det är också därför jag har på mig min byxdress som kanske är för fin för vardag, men jag går ändå aldrig på fest så varför inte ha på sig den istället för att låta den ligga i garderoben. Jag ska också lyssna på Red Hot Chilipeppers för dom är bra, även om jag inte brukar lyssna på dom.

"Gör som jag, annars blir jag förbannad!" tänkte jag skriva men det vore ju lite motsägelsefullt. Men ni fattar vad jag menar, tänk på vad du vill för vad folks förväntningar och krav betyder inte ett skvatt.

http://www.youtube.com/watch?v=fJnIuBl3RL0&feature=related

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar