2010-08-14

Jaså?

Imorse väckte Clara mig 07:34 med ett "Nu har du sovit JÄTTELÄNGE!". Jag svarade med ett "Gnorf? Ge dig iväg." Hopplös tonåring.

Vi såg på Starstruck igår. Se inte den filmen. Känner mig som en extremfeminist, vilket jag kanske är, men vadfan tänker disney med när de ger ut sådana filmer? Fucktards. En tjej åker till hollywood för att träffa en flickidol som hennes syster är galen i, men som hon såklar avskyr, men såklart så blri det så att hon och flickidolen fastnar i varandras sällskap eftersom stackarn måste fly från paparazzin och råkar få henne med sig. Såklart hatar hon honom, men såklart smälter hon och såklart kan han inte sluta tänka på henne när hon åker hem och såklart blir dom kära och såklart pussar dom inte ens varandra på munnen utan bara kramas ömt. Var är min eldkastare när jag behöver den? Kanske inte ger ett så gott intryck på barnen om jag eldar upp deras TV. Räcker med att jag drar sönder deras rullgardin. Suck. Jag lyckades i alla fall laga tacos åt dom.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar