2010-08-07

A day to get things done

Nu har jag, sen elva, ätit frukost och lunch, städat mitt rum, duschat och fixat naglarna (de blev morotsgula), bytt ringsignal och kollat in kurser. Jag vet att jag vill börja på lindyhop på chicago, kul att det bara kostade 500:-. Värt! Sen vill jag gärna ta någon kurs på Calle Flygare teaterskola, för jag har hört att den är bra, men en termin kostar tydligen 3500:-, vilket jag ger ett stort "Vadfan!?" till. Då är det 3 tim per tillfälle och 12 ggr per termin.. Hm. Vi får se vad det blir med det. Nu ska jag i alla fall åka till Husby strax, om 20 minuter.


Dagens tips: Koppen soppa eller vadfan dom heter. Med minestrone smak. Bo-ya.

Alltså kolla vad söt Jake Gyllenhaal var i trean, eller om det var femman. Glasögonen liksom! Hjärta.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar