2010-08-25

JAAAApaner

Jag somnade tio igår och vaknade åtta. Jag är alltså utsövd. Dock så sumpar vädret chanserna för mig att njuta av min fräsch-het eftersom det är fucking lågtryck som gör att alla blir sänkta i alla fall. Hela skolan låg och vältrade i trötthet hela dagen. Trots det hade jag en rätt trevlig dag med intressanta lektioner. Det är därför jag går i skolan, för att ha det intressant. Mattelektionen var till och med intressant. Har fått en ny najs lärare som är fett effektiv och påstår att det bor en massa små japaner i miniräknaren som räknar ut allt åt oss. Gillar den tanken.

Har dock trotsat regnet och varit ute och sprungit. Det var härligt. Harpo fick följa med, han var jätteduktig och strosade lätt med medan jag flåsade som en kedjerökande leopardsäl. Snart ska jag till Alva (LILL-LÖRDAG NU KÖR VI), men först ska jag äta middag här hemma med familjen och mormor (1, 2, 3) AAAW! Nu ska jag dock duscha.


Ja det där symboliserar min inre gulliga sida, varför skulle jag annars lägga upp bilden?

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar