2010-08-06

Kort hår


Emma Watson har klippt av sig håret. Jag är fortfarande så sugen. Själv skulle jag dock vilja ha mer lugg, som Twiggys underbara look. Det är så stört snyggt. Men som sagt, inte förrän efter nyår. Nyårslöften är till för att hållas, på något sätt måste man ju visa att man har någon slags känsla för principer. Har jag lovat att inte klippa mig så ska jag inte det. Hela kvällen har jag också känt hur håret, som suttit uppe i en tofs högt på mitt huvud, kittlat min nacke när jag gått. Det är ganska trevligt det med. Vi får se vad som händer.

Btw, Att göra-lista för morgondagen innan repet som börjar vid fem för 70-tals showen som börjar vid åtta:
  • Städa
  • Tvätta min nya matta
  • Kolla in kurser jag vill gå i höst (teater och lindyhop)
  • Lägga in ny musik på min iPod och byta ringsignal på min mobil
  • Ta fram ondskan så jag kan börja läsa den
  • Fixa naglarna, måla starkt nagellack
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar