2010-08-12

Vid en obäddad säng

Sitter och äter vindruvor. De mindre är godast. De större är feta och har en kärna i sig. Bara en. Äter de mindre och skiter i de större. De mindre har inga kärnor liksom. Win. Matildas landställe var mysigt som vanligt. Vi badade och spelade spel, och åt tacos. Det är också win, det kan inte bli trist.

Har läst ut ondskan nu. Den gjorde ett djupt intryck på mig, för att låta som en lärare. Framför allt känner man sig tacksam över att ha sluppit lära sig att hantera smärta genom att fokusera på hat. Beundrar Guillou lite kanske. Jag är glad att jag inte läste den i åttan, tror inte jag hade uppskattat den lika mycket då. De läste nämligen den när jag kom till Kulturama men jag kom ju efter höstlovet så då var det för sent att börja. Nu ska jag börja läsa "Igelkottens Elegans". Hoppas den är bra den med.

Ikväll blir det hemma, hunden kan inte vara ensam. En chillkväll framför sig alltså, eh-softee. Tror jag ska se ondskan på film. Kanske.

Jag är förresten vän med Magnus Tingsek på facebook! Alltså schysst snubbe som addar sina fans. Älskar sånt, vi är alla lika ändå.

Jag tycker inte synd om dig. Jag tycker du gör det här större än vad det är, och att du lätt kan ta dig i kragen och fixa dina problem. Skit i dramat. Jag är trött på dig.

Dagens ord: Apati. Jag återkommer om det.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. JA, se den! Han är fett snygg :D

    SvaraRadera
  2. Jaa precis.. Hmhm. Lite en anledning till att jag vill se den också. Hehe.

    SvaraRadera