2010-08-26

Tristan

Jo jag har fått frågan om hur många läsare jag har om dagen. Jag har ingen aning, det är mitt svar. Dom gånger jag har haft besöksmätare (här på blogspot lägger man till funktionen om man vill ha den) så har besöksantalet legat på mellan 50 och 100 om dagen. Men jag har ingen aning just nu

JAG FRYSER SOM EN SÅN SOM FRYSER MYCKET! Sooo-hoo-hommmaaarrr, vart tog du vägen?

Nu ska vi börja med svenska låtar på sången. Alltså låtar som sjungs på svenska. Vilken ska jag ta? Förslag? Kanske ska göra en poll igen. Funderar på Tillägnan, Visa från utanmyra (monika zetterlunds version) och Vara vänner med Jacob Hellman. Tycks?

Amber hittade det här klippet. Det måste vara det bedrövligaste jag hört. När emos blandar in growl i komerciell dance-musik à la sean paul..



Var: Någonstans man är
Vart: Någonstans man är påväg

/inkzor

1 kommentar:

  1. åå ta visa från utanmyra!!! fast jakob hellman är också bra...

    SvaraRadera