2010-08-23

Jadajoda

Första skoldagen avklarad. Alva hittade en fyrklöver. Sofia, bländad av dess glans, sträckte ut handen för att vidröra undret varpå Alva avbryter med ett "men.. RÖR DEN INTE!!!!!!!!", uppfylld av objektets gudomliga aura. Typ, drama. Jesper drog ett dåligt skämt vid lunchen om något som handlade om kantareller, typ hur är man säker på att man hittat kantareller i skogen:
"Kantar...ellerrr??"
Nej jag fattade inte heller.

Jag har så tråkigt. Med skolan kommer eftermiddagarna och kvällarna utan skola och när man inte har något att göra då är de OUTHÄRDLIGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imorgon kommer det bli regnigt. Hade inte på mig svart långkjol idag så jag tar den imorgon. Idag blev det blå, vida byxor.

JAG HAR SÅ TRÅKIGT KÄNNER MIG SÅ LOJ OCH TAFATT OCH ÄCKLIG OCH OCH TRÖTT MEN RASTLÖS OCH FAN OCKSÅ VAD JAG AVSKYR DET HÄR.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar