2010-08-30

Shdwap

Jag gillar inte att behöva springa ifrån folk när man typ springer till bussen. Jag känner mig uttittad, jag ser säkert störd ut när jag springer? Hur ser jag ut? Jag vet inte. Ingen annan vet säkert heller. Får väl filma mig själv när jag springer nästa gång. Ja det gör jag sen går jag skriver en bok om hur patetisk jag är. Den får bli en deckare för dom är så patetiska på sitt lilla vis också. En deckare om hur patetisk jag är, det lär bli en storsäljare.

Fick den här låten på ensemblen idag. Vi jobbar med att spela soul nu, och vår grupp fick engelsk soul. Jag är jättesvag för sån här 80-tals soul, pappa lyssnar på det och har fått mig att lyssna på det också. Har ni tips på annan engelsk soul?

Sweetest taboo - Sade



/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar