2009-12-16

Ämne; tillvaron

Såg nyss en film som visade äckelpäcklet som pågår inne på gris-slakterierna. Inte som att man inte var medveten om det förut, men det är ju sjukt vidrigt. DE RULLAR SIG I SITT EGET BAJS, DOM SMÅ DJUREN. FATTAR NI, BAJS!?!?!?! DET ÄR TRAGISKT. DET ÄR SKANDAL, MINA KAMRATER.. Jag äter ändå inte fläsk, jag diggar det inte så mycket. Det enda jag gillar med fläsk är varmkorv och prinskorv. Jag vill inte bli vegan dock för jag gillar kött. Tänk dig entrecôte med ris, sås och grönsaker till. Det mina vänner, är gott..

Jag sitter här och pluggar idrott. Man ska göra ett helt styrketräningsschema med konditionspass till och jag lackar för jag orkar inte och jag tänker inte prata om det mer. Det tänker jag nog göra i en timme till. Önskar att jag kunde bli klar ikväll så jag kan fokusera på att bli klar med ljudtekniken imorgon. Vi har i läxa att göra en hel jävla låt i musikprogrammet logic. Imorgon ska jag träffa Maja också, tydligen! Hon ringde nu, så jag skolkar från sista lektionen och drar såklart in till stan för att träffa min bästa vän som äntligen kommer till Stockholm för en kort stund. Hon bor i Kamerun, Afrika, för tillfället.

Jag har en böld på mitt öra, ni vet där precis där utanför hörselgången börjar i den lilla skålen. Den gör ont och jag kan inte använda hörlurar. Jag sitter och petar på den, tror dock att jag borde sluta med det.. Fast det struntar jag i.

Det snöar intensivt ute. Det är jullov i övermorgon. Jag kommer inte träffa dig på tre veckor.

/inkzor

1 kommentar:

  1. mmm. när jag läste det här åt jag en salamimacka, och så tänkte jag "hm, jag ska nog inte läsa aftonbladet för där kanske det står något äckligt om grisar, för det har det gjort på sistone. jag läser inkans blogg istället!"

    SvaraRadera