2009-12-05

Med tårna i behåll

Jag har äntligen tagit, det relativt enkla, steget och klickat ner Spotify på min dator. Mamma har ju redan ett konto som hon betalar för så det kan jag använda. Just nu sitter jag och lyssnar på John Mayer:s nya album Battle Studies. Fett soft musik typ, gillar hans äldre mer men den här är typ mysig.

Jag var ju barnvakt för mina kusiner igår. Fick en del klirr i kassan, välbehövligt såhär till jul liksom. Vi lekte lekar med godis och byggde en koja runt TVn så vi kunde sitta och kolla på Tom & Jerry i kojan. Värt. Dock så måste jag blivit gammal för jag vaknade upp imorse med en klämd nerv i ryggen så jag har ont i högra delen av ryggen och ända ut i högra armen. Humor.

Idag sjöng vi i kulturamakören på Skansen (som jag envisas med att stava som Skansken). Det var kröning av Sveriges Lucia samtidigt som det var julmarknad. Det gick bra. Det regnade dock och jag kände inte mina tår på ett par timmar men nu är dom tillbaka, sicken turing.

Glöm inte att läsa om Muppflupp. Det börjar bli fett spännande nu.

Nu är det söndag och jag saknar dig.

Dagens själsord: Idiot. (Underskattat till tusen)

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar