2009-12-28

I can.

Jag sitter och bankar i mitt bord. Varje gång jag gör det ändras volymen på musiken som kommer ur mina högtalare. Det är kul. Underhållningen är på topp igen.
Idag var jag inne i stan ännu en gång och kollade mellandagsrean. Några strumpbyxor på Åhléns, som inte var på rea, och en läcker, svart sammetsklänning på weekday, som var på rea, köpte jag.
Jag ska träffa Sofia för en promenad vid midnatt. Det låter väl romantiskt, inte sant? Jag stryps om jag inte får träffa en vän snart i alla fall.

Enligt en vän ska man säga "Sluta, jag blir kåt" om man pratar om något som man vill att personen ska sluta prata om, byta ämne, eller bara allmänt sluta prata. Tycker ni att jag ska börja med det?

Har de som pratar teckenspråk slang?

Nu tänkte jag gå och ta mig en macka, eller kanske lite av de där flingorna med mörk choklad och jordgubbar i som jag införskaffade mig idag.

"Goda vanor ger goda former."
... Rektangulära vanor ger rektangulära former?

Det här stämmer ju lite:
Tillfälliga vanor ger tillfälliga former, ihåliga vanor ger ihåliga former..
Sporadiska vanor ger sporadiska former. HAHA. Åh.



/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar