2009-12-27

Skönhetsserie - Inlägg 1: Hy

Mkay, nu ska jag göra något jag inte gjort förut. Jag tänkte dela med mig av mina skönhetstips. Inte för att jag har några hemliga trick att dela med mig av, men jag tänkte visa några produkter jag använder för personligen tycker jag att de är fett bra. Tänkte dela upp det i tre delar; hy, hår och smink, eftersom jag inte vill trötta ut er med ett långt inlägg. Publicerar en per dag utöver mina andra spontaniga, vanliga inlägg. Det är inga reklaminlägg, jag är bara en god medmänniska som delar med mig av något jag tycker är bra. *tummen upp*

Hy

Neutrogenas "Visibly Clear"-produkter är asbra tycker jag. Jag använder någon form av scrub, men det är säkert en gammal förpackning för jag hittar den inte någonstans på nätet. Det är nog blackhead eliminating daily scrub det handlar om. Det står att den ska användas dagligen men då blir min hud torr som fan så jag tar den typ 3 gånger i veckan. Om det kommer upp en finne tar jag på Rapid Clear Treatment, också visibly clear. Den hjälper litegrann, plus att det känns bra att ta på något istället för att bara hjälplöst se på när finnen tar över mitt face. Sen använder jag också en fuktighetskräm från Babor som heter "Pure Daycream". Den är najs, fräsh och fungerar bra.
För övrigt så är jag inte så rutinig av mig, smetar på något när jag har lust.

Hoppas det hjälpt något. Nästa gång blir det hår.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar