2009-12-30

Hatkärlek

Jag gillar att även om jag nu köpt strumpbyxor i storlek 42-46 så är dom ändå för små. I midjan sitter dom jättelöst och jag kan fan dra upp dom till bröstvårtorna, men dom åker fortfarande ner för benen på strumpbyxorna är för korta. Benen på mig är för långa.

Jag ska på ett rave-party nu, därav strumpbyxe-krisen. Våran före detta granne, Kurt, fyller 60.. och han ska ha rave-party. Ja. Vi kommer inte stanna så länge, mina föräldrar är inte så taggade.

När jag går ut numera så tar det ungefär fem minuter för min näsa att tappa all känsel. Under finska kriget var det en man som var ute och patrullerade i den extrema kylan på skidor. Han var snuvig och torkade sig om näsan hela tiden. När han kom in igen såg han att han hade torkat bort hela näsan för att han, som jag, hade tappat känsel i den och inte märkt att näsan försvann. Det är intressant med kyla.

Imorgon är det nyår. Det känns bra. Jag är klar med 2009, men det pratar vi mer om sen.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar