2009-12-31

TACK SKA NI HA

Iprenmannen blev slagen som barn. Hans föräldrar skämdes så för honom att när de fick fint folk så gömde de honom i sin tvättkorg.

HHAHAHAHHAAHA

Vi lyssnade på Iprenmannens, eller typ Johan Neumann som han egentligen heter, vinterprat igår hos Josefin. Det var intressant, han hade värsta historian.. Men framför allt så garvade jag. Min humor kanske är svart, men det som räknas är ju att jag har roligt, inte sant?

Idag är det nyårsafton. Ett nytt decennium träder i kraft. Nej, jag tänkte inte hålla tal. Men jag känner mig ganska klar med det här decenniet kan jag meddela. Det har varit typ underbart. Jag har blivit ung kvinna, skulle jag vilja påstå. Bott utomlands, hittat min passion i livet: sång, lärt mig mycket i skolan, varit kär, fått pojkvänner, haft lite kriser, börjat gymnasiet.. Herre. Undrar vad vi kommer minnas mest av decenniet. Obama? Suck.
Det här året då. Början var väl tuff, mådde dåligt och sen gjorde Martin och jag slut, vilket var lika bra. Tror aldrig jag varit närmare än depression än jag var då.
Sen blev det bättre. Mina vänner, en en gång. Sonia, jag älskar dig. Matilda med. Och mina föräldrar, framför allt. Vet inte alls vad jag hade gjort utan dem. Är så lyckligt lottad. Sommaren var underbar med allt resande, och att börja på Rytmus var ännu bättre. Jag insåg mycket om mig själv det här året och växte väldigt mycket som person. Växte upp en del kan jag väl säga. And the saga continues.


Redo. 2010, here I come, ska bara städa rummet först.

/inkzor

1 kommentar:

  1. JAG ÄLSKAR DIG.
    Hur mycket du än vill döda mig så slipper du mig aldrig.
    /sonypony

    SvaraRadera